Pages

Thursday, January 6, 2011

Round²

Assalamualaikum..


haila. penatnye haku. lenguh kaki mak ni nyahh~ dah lama tak buat kerja² merepek-repek neh. arini ni aku tetiba rasa nak kembali ke zaman muda-mudi dulu. gamble - jalan² tanpa hala tuju!!!


maceh manyak² diucapkan kepada pak inchek sebab sudi follow aii merambu-reban neh. laen kali leh kita wat lagi kan. (^^,)


al-kisahnya, sepetang haku dan pak inchek neh jalan² round key el and sunway. sementara tanam anggur yang tamo ranum² tuh. baek lah kita manfaatkan masa yang terluang dengan aktiviti riadah yang mengasyikkan. hahh!! asyik la sangat. kaki saket mengeluh. panggg kang!! 


tengah hari tadi. tetiba minda, akal, nafsu, hati dan otak aku terasa nak terjah pasar seni. tawu pasar seni tak?? alaaa. central market tuh. so, dengan gigihnya kami pergila naek motor. vroomm.vroomm. aku bukan ape. saja jer nak tengok² souvenir kat situ. siyes chantek² oke!!! kalau tadi aku bawak 8 juta hengget. banyak dah aku borong. stress la aku tengok benda chantek² neh. gerammmm. dan disebabkan aku hanya ada 7.9 juta hengget je. aku hanya mampu beli birthday card. arineh bezday sorang kawan aku. aku suka kad neh. cute!! laen entry ehh cite pasal card neh. 


lepas abes merewang kat sana. nak p mana yer?  tade idea la pulak kan. so, pak inchek neh memula nak masuk muzium telekom. tapiiiii.....tersampai la pulak ke KL Tower. ahaha. oke la tuh. last aku pegi sana masa darjah 4. tahun 97. erkk. rombongan cekolah dulu. ehehe. tengok harga tiket jap bape. huiiii~ adult RM38. Child RM28. errrr. tape la. tunggu la reghe tiket tuh jadi seploh hengget ye. kita round² je la kat bawah neh.


pas agak² dah bushan. jom balek!! ngengg~ ngengg~ round² jalan kat key el neh. hailaaa. gerun aku cilok-cilok neh. sejak dah lama tak naek + bawak motor neh. aku jadi cuak. kalau dulu. aku la ratu cilok!!! ahahaa~ even dah agak kematu la bon**t. aku ingat terus balek umah. ghupenye pak inchek ajak p sunway pyramid. nyumm². ada orang tuh ngidam nak makan burger. kita ikotkan la kan..ehehe. pusing keliling lagi kat sunway tuh. aku rasa, mau dekat 8000 langkah aku jalan arineh. 


pape pun. sangat berterima kasih kepada pak inchek sebab berjaya membuang rasa bosan caye pada hari ini...


***************
kaemi + kak fairuz ajak p looking point dekat ampang tuh lak malam neh. tatau la jadi ke tak~

oke la.cukup setakat ini saja. 

.ciao.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com