Pages

Monday, December 27, 2010

A Week of Treasure

Morning!!!

Huhh. Seminggu tapi macam setahun!! Nak kata dah kerja, tak jugak. Dok jadi penganggur terhormat lagi. Apa yang busy nye cik nana oii~ Ke....bizi membuta je. ^_^


Minggu lepas, masa kat kg. waahhh~ heaven gilerz!! Sangat bersenang lenang. Tapi, tak jugak. Ada je kerja kena buat. Jumaat. Aku jadi driver pergi hospital. Anto akak kesayangan aku nun. Tapi bukan dia yang saket. Kami anto barang baju kat makcik je. Alaaa. Macam tak best je nak tulis macam karangan paper bahasa melayu spm. Tukar2. Jadikan point form.

Oke. Start from the beginning back~

1. Jumaat - jadi driver tak bertauliah, anto barang baju ke makcik. cian. kazen aku umor 7 tahun masuk spital. sebab....tatau. keracunan makanan kot. asyek muntah jer. eawww~ aku pon bule lesu kalau asyek muntah je. ni kan lagi budak. haihh~

2. Mee Udang Banjir - hoyeee!!! mee ini sangat sedap oke!! kepada sesiapa yang melalui jalan Klang-Teluk Intan. sila berhenti di kedai mee udang banjir di Sg. Sireh, Tg. Karang, Selangor. 8km before Sekinchan. uitt. promote tempat sendiri nampak. +_+  tapi, di saat aku mengecapi kelazatan mee ni....haruskah aku bertemu dengan si dia??? buat hilang selera aku je. errr. tapi habis gak 3/4 mangkuk tuh. kui3~

3. Old Best Friend - nyanyanyaaaaa~~ i met Seha and her daughter. huwaaaa~ kawan baek aku zaman sekolah rendah dulu dah ada anak!!! tidakkkk!!!!!!!!!!! aku jupe depa kat Tesco. huk3~ sedihnya sayaaaaa. tapi anak die chumeil kot. rasa nak uli-uli pipi die buat cok udang!
hishhh.nangeh je budak neh. lepuk kang!
4. Seoul Garden - a date wif Anem. hehehe. sedap kan nem kan. tapi sayang. kita duk sekejap je. kalau lelame lagi, mesti bule makan puding tuh banyak.banyak.banyak.banyak kan? takpe. kita bule buat sendiri. ^_^
ikot nafsu, sume nak makan!! tapi, sedar diri, tak mampuuuuu

5. Malam Perkampungan Surveyor - event ni malam ni. aku saja join jadi volunteer. saja menyibukkan diri sendiri. tatau nak komen ape. balik nanti la baru cite.

6. My Auntie - ohh. mengapakah aku terpaksa berjogging sejauh 7.3km bersamamu, sedangkan dah dekat setahun aku tak joging. semput makkk~ abes sengal kaki-kaki ku. adeh2. padan muka! sapa suruh malas sangat nak bersenam. hambek kau!!
hasil setahun tak jogging

7. Fruit Salad - ini je lah makanan hamba Allah ni untuk makan tengahari. alhamdulillah. kenyang jugak. simple and delicious. haha. puji diri sendiri lagi. padahal nak masak asam pedas pun tak pandai. sebab memang tak suka asam pedas. sebab tu tanak belajar masak die. (^_~)


adeh. tatau nak mengarut ape lagi. jom berkelah kat Sg. Chiling. lalaaa~






.ciaou.

What you don't see with your eyes, don't witness with your mouth.  
~Proverb~


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com