Pages

Wednesday, December 15, 2010

Otosan no Tanjobi


Yeahh. this tomorrow is my dad's burfday. 
 Happy Birthday to My Beloved Daddy~


dun know what to give to him. no idea at all. shirt.
watch. belt. wallet. nyaaaa~ empty!!!
somebody help me!!

after a few hours.........
thanks to him, sudi meneman saya, melangkah 8000 langkah rasa macam tak sampai pun petang tadi, cari hadiah untuk ayah saya. -_- kesian awak. sampai mengah2 ngikot saya kan. ehe.


setelah menjelajah satu bangunan, dari atas sampai la ke bawah, akhirnya mata aku tak nak berganjak langsung dari satu benda ni. err. tipu jer. ada je beralih ke sana sini. lepas berfikir 12 saat. aku tak kira. aku nak beli jugak!! so, melayang lah dua not berlainan nilai di kaunter pembayarannnn~~~~

sebenarnya aku nak g jenjalan lagi. tapi ada orang tuh dah mengantuk. terpaksa lah aku balik. balik buat apa yang patut - tengok cerita putera katak sebab nora danish sangat chumeil tapi spoil lah ada puteri sarah. tak suka!! - maen game - bla.bla.bla,bla.bla. alamakkk!!!! tak beli lagi kertas pembalut hadiah. terlupa la pulak. adehh. malasnya nak keluar lagi. please. please. ada tak sesiapa nak tolong delivery??? uhh. macam Domino's Pizza je nak delivery. owh. tetiba macam nak makan pizza. tidakkkkkkkkkk!!!!!!!!!


haila ana maria. macam2 kamu neh. urmm. nak balut hadiah, takde kertas die pulak. nak tengok movie, nak tengok cerita apa pun tatau. nak sambung entry. tatau pulak nak tulis apa. haihh~

************************************************************************

after more than 24 hours
aku masih tak balut lagi hadiah untuk ayah aku. waaaa~~ ape nak jadi neh. kenapa malas sangat. haihh!!! cuba jadi budak yang rajin dan chumeil sikit. takpe2. yang penting dah masuk dalam kotak. kira oke la dah, ada jugak progress. ehe! dah rajin sangat la tuh kunun. kui3~

yeaahhh!!! esok mau pulang kampung. balek kampung. oh o oh balek kampung. hati girang. errr. girang ke??? lalalaalalaaaa ♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪

picture of the present?? next entry. ahaha~

oke lah. dun have any brilliant idea to talk about.
got to go. daaa~
ciaou!

A father is always making his baby into a little woman.  And when she is a woman he turns her back again.  
~Enid Bagnold~




heart roses & my dad!

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com