Pages

Monday, April 11, 2011

DiLarang Masuk..Lost in the Middle of the........

Hahaiii~ lama dah tak conteng dinding belog neh.. Idea takde lah. Lagipun, aku stay kat kampung. Bukan takde line, ada.. Tapi, perasaan malas mengatasi segalanya.. (6_9)

Last two days, aku and my three beloved friends pergi merayau kat Kuala Selangor. Oke, sepanjang umur aku yang nak sampai ke angka 'jubli perak' ni, boleh dikira berapa kali aku pergi Bukit Melawati tuh. So, kami round la sambil terkinja-kinja lari sebab takut kena kejar dengan lotong. Geli oke!! Warna hitam kelabu. Tapi, anak die siyes chumeil. Rasa macam nak pinjam kejap jer. Macam monkey doll. Warna oren kekuningan. Errr.. Kalau dibagi pinjam pun, rasanya takkan pegang kot. Huhh~!!

Ni la lotong. Yang kuning tuh anak dia. Chumeil banget!!

Oke, straight to the main point. Kami pergi tengok wayang. Nak tengok Rio. Tapi lambat... Terpaksa tengok Dilarang Masuk je. Itu yang paling awal. (3.15 ptg). Tempat duduk dia agak exclusive. I likeee~~~!!! Tapi geram!!! Ntah budak mana tak pernah masuk panggung kot. Memekak jer. Boleh bayang tak, diorang cakap dengan volume yang paling high tone. Mengilai mengalahkan Kak Limah je. Yang paling hangen, boleh cakap : Korang pergi tak camping tuh nanti?aku tatau lagi la nak pergi ke tak... time tengah on-air cite neh. Apakah????hoiiii...cerita luar la..sengal~!! Dan aku dengan selambak badak Madagascar tuh pergi sound diorang. Hahaha. Pueh ati den..err..out of topic lagi..hehehe

Kalau cakap pasal cite ni....lagi la buat hati aku membara. Bayar sebelas hengget. Tapi aku macam lost!! Pembetulan, aku dan kawan.kawan.kawan aku. Kami tatau ape moral of the story die. Yang die cakap, eh tulis: Jangan terlibat dalam penjualan organ manusia secara haram.....so, apakah yang seramnya???oitt2..lost..aku lost!!! Aku rela kalau pun aku lost memory tentang cerita neh. Dah la pelakon yang sorang tuh 'alim' gile. Haihh~ Tak pernah aku tengok cerita yang storyline die cenggineh..

Pape pun, tiada paksaan untuk tidak menonton filem ini. Bagi aku, lakonan pelakon-pelakon dia dah cukup mantap. Best!!! Lagi-lagi yang pegang watak Fatia tuh. (sorry, tatau nama dia.aku bukan jenis ingat muka + nama pelakon), Azma berlakon pon oke. It just about the story line. Or maybe, it was just me yang susah sangat nak faham disebalik tabir and moral yang tak nampak tuh..Wallahu'alamm....

Erkk.salah poster.hahaa

Poster tak lengkap. Saja amek pic yang neh. =)

Ni la barisan pelakon dia......


The impersonal hand of government can never replace the helping hand of a neighbor.  
~Hubert H. Humphrey~

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com