Pages

Friday, April 19, 2013

Kehidupan

Suddenly, aku teringan kisah aku kat KL Sentral..dalam perjalanan pulang ke Shah Alam, dengan bff aku..hmm..merenung masa depan sejenak.......

Tadi, baru je ber'LINE' dgn all the bff..woww..within the conversation, secara tak sedar..perkara yang dibincangkan is about marriage..yes, marriage life..dalam pada tak sedar, dalam pada taknak semakin dewasa, usia kami semakin menginjak ke angka yang lebih besar..within four years, our 1st number of age will be change!!ohh, cepatnya masa berlalu..

Rasa macam baru dua tiga hari lepas jumpa all the bff, dengan usia waktu tu baru 18tahun!!masih mentah, remaja dan ceria..but in the end of this year, maybe two of us will getting married..and start to have a new life..rasa macam tak sedia je lagi..masih terlalu banyak yang belum dicapai dan dinikmati..

But, this a reality of life..our life will continue and everything will keep move forward..tak ada yang akan berpatah kembali..even kita merayu untuk ianya kembali..

Oh, really miss the old days...lepas ni kami akan ada kehidupan baru, keluarga baru yang perlu diambil perhatian..tempat kerja yang jauh terpisah..tempat kediaman yang jauh beribu batu..pasti susah nak berkumpul kembali..but, really hope that our 'future' husband tak menyekat kita dari terus berhubung dan berjumpa..really love all my bff till Jannah..

Jujurnya, sangat sedih bila fikir semua ni..tapi...aku tetap bersyukur..sekurang-kurang aku tau yang kehidupan kami akan jadi lebih stabil dan bahagia..kehidupan kami maju setapak kehadapan..

Hmm..mari berimaginasi..apa akan jadi 5tahun akan datang, bila kami berkumpul semula..pasti gamat dengan keletah anak kecil yang comel2..time tu mesti tak leisure macam sekarang ni..sekarang kalau jumpa still boleh golek2..if sorang malas makan, sume malas makan..tapi bile lepas 5thn, mesti dah different..haha...

So, kesimpulannya, semua ni perubahan yang positif..tak ada apa yang perlu dikesalkan..

Yeahhh...akhir kata...cepat cepat la kawan kawan baek saya kawen..x sabar nak tengok hampa semua naek pelamin..

P/s: begitu juga dengan semua kawan kawan yang laen...aminnn...

To umi nadia mazlan zulkifli, in sha Allah, i'll be ur bridemaid eventhough i am a preggy woman that day..he's agreed!! Hahaha

1 comment:

MissyMe said...

kah3.. siti anamaria salehuddin. nth btul ke dak ak men hentam nama hg ni.. bru bc ur blog. hahahahahaa. bgus2. thnx.kalao ada rezeki n jodoh..insyaAllah.. hg bila weyh??

 

Template by BloggerCandy.com